Volgens onze premier Mark Rutte staan we aan een ¨nieuw begin¨ stond geschreven op 24 december 2013, toch waren deze uitspraken niet nieuw ik had ze al eerder gehoord. Een nieuw begin is natuurlijk een keiharde leugen want onze premier had deze al eens eerder uitgesproken en toen ging het ook al helemaal mis.
Zoals wel bekend is ben ik van huis uit vrij “rechts” ingesteld. Ik heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken. Edoch, wat de Heer Rutte ons nu weer op de mouw durft te spelden gaat alle perken te buiten. Voor de Volkskrant had ik dit voor hem nog enigszins uit kunnen leggen, immers, als je de arrogantie bezit, deze wijsheden te kunnen ventileren aan “rechts” (lees zakelijk) Nederland ben je echt, totaal de weg kwijt. En hij weet dat zelf ook, natuurlijk. LEES HIER VERDER
jos van Veen
1/27/2014 02:53:20 am

welnee, als ik uit mij stoel opsta of dit bericht geschreven heb sta ik ook weer aan een nieuw begin(in oud verhaal..dat wel)

En Rutte kletst voortdurend voor de vaak met nonsens en gebabbel
Daar is het een VVDér voor.

Reply



Leave a Reply.